Pages

Inspiration : Camouflage

El estampado camouflage (o "camo" para los amigos jajaja) es uno de mis trends favoritos en este Otoño/Invierno. No sólo por el hecho de que aporta una perspectiva completamente diferente a los looks rockers, sino también por la variedad de tipos de piezas en las que encontramos este print y la versatilidad en cuanto a en qué looks lo podemos incorporar: Las opciones van desde el ya mencionado "Rocker" hasta el "Classy" y porque no también "Cute".  
__________________________________________________________________________________________

The camouflage print(or "camo" for the friends hahaha) is one of my favorite trends on this Autumn/Winter. Not only for the fact that it provides a completely different perspective to the rockers looks, but also for the variety of kinds of pieces in which you can find this print; and versatility in terms of how we can incorporate it to the styles: The options range from the aforementioned "Rocker" to "Classy" and also, why not?, "Cute".








En mi caso, yo me obsesioné con este print en cuanto lo empecé a ver en los outfits invernales de Europa y EE.UU. (era verano acá en Argentina) y no me aguanté al ver esta parka en sale en NastyGal. Hoy ya hace varios meses que la tengo y se volvió un comodín en mi placard, aparte de ser divina, es super práctica y cómoda (Prometo hacer fotos con ella para que la puedan apreciar mejor).

Ustedes que piensan sobre esta trend? "Bring it to me" or "Leave it to the army"?

Saludos!
__________________________________________________________________________________________

In my case, I became obsessed with this print as soon as I began to see it on winter outfits in Europe and USA (it was summer here in Argentina) and couldn't I held myself when I see this parka on Sale in Nastygal. Today it's been several months that I have it and it turned into a wildcard in my closet, apart from being gorgeous, is super practical and comfortable (I promise to take more pictures with it so you can appreciate it the better).

So, What do you think about this trend? "Bring it to me" or "Leave it to the army"?

Bests!








NastyGal Camouflage Parka - Zara Tee - Basement Necklace - DIY Accesories.

Inspiration Photos by Lookbook

No hay comentarios:

Publicar un comentario